El proper dimecres 16 de febrer tendrà lloc una sessió formativa d’iemprèn de màrqueting digital destinada a persones emprenedores i empresàries que vulguin iniciar o rellançar un negoci.
L’objectiu de la formació, que serà en línia de 12.30 a 14 hores, és que els participants coneguin les possibilitats del màrqueting en l’entorn digital, i que puguin triar els canals adequats per donar a conèixer el seu projecte. Durant la formació, es tractaran diferents temes com el màrqueting com a base per a una estratègia, els pilars del màrqueting, o els principals canals existents.
L’encarregat de dur a terme la formació és Juanjo Amengual, consultor de màrqueting i vendes. És expert universitari en màrqueting online i social media marketing, a més d’especialista en B2B, màrqueting de canal i gestió d’equips d’alt rendiment.
Pàgina carregada en 0.0242 segons. IDI versió 3.2.0-dev