La segona xerrada del cicle de formació per a empresaris i emprenedors de l’IDI posa l’accent en la importància de la marca corporativa, branding. L’especialista en marca personal i docent en màrqueting, María Gómez, parlarà sobre la necessitat de comptar amb una bona marca a curt i llarg termini abans de llançar l’empresa al mercat.

Durant la formació, María Gómez explicarà les passes per definir els valors i l’estratègia de marca, com posicionar-la off i on line, i com gestionar-ne la reputació.

María Gómez és llicenciada en Dret i Econòmiques a ICADE, i especialista en màrqueting i comunicació. Dedicada des de fa molt temps a la docència, promou la marca personal com a eina per inspirar les persones. Us deixam l’enllaç a la web per si voleu conèixer la ponent.



Si us voleu inscriure a la formació gratuïta que tendrà lloc el dimarts 12 de desembre a les 11.30 a la seu de l’IDI, Pl. de Son Castelló, 1  Palma, aquí teniu el formulari.