Heu analitzat quins països de destinació són els més adients per als vostres productes/serveis? Disposau d'informació sobre aquests mercats? Sabeu com utilitzar les noves tecnologies i tècniques de màrqueting digital i màrqueting mòbil per vendre els vostres productes/serveis a mercats internacionals?

La resposta a totes aquestes preguntes les trobareu en el Programa IMEX, un programa de suport a les empreses que volen iniciar la venda dels seus productes o serveis en mercats exteriors, i combina la metodologia d'anàlisi tradicional amb la definició d’una estratègia de màrqueting digital per a cada mercat.




Metodologia i Recursos


Duració i Cost

El programa té una durada de 8 mesos. L'IDI assumeix el 100% del cost del consultor i l'empresa assumeix el cost del becari, que és de 240 euros mensuals.


Formació

Durant el programa, l'empresa rebrà formació específica sobre les difernts temàtiques d'interès:

• Sessió I: Fonts útils d'informació i investigació de mercats.
• Sessió 2: L'operativa del comerç exterior.
• Sessió 3: El pla de màrqueting digital, màrqueting en cercadors, posicionament web i posicionament internacional en xarxes socials.
• Sessió 4: Analítica digital, seguiment de resultats.


Inscripció: emplenau aquest formulari

Més informació: telf 971 177601 extensió 62888