La feina d'un directiu va més enllà de l'impacte en els comptes d'explotació. Les grans àrees gerencials que requereixen la qualificació permanent dels seus directius estan focalitzades en els apartats financer, d'estratègia, màrqueting, control de gestió i comunicació. Aixi mateix no queda més remei que reciclar-se en el que ja s'anomena la Quarta Revolució Industrial, una transformació sense precedents que s'està produint a velocitat de vertigen.

Conscients que la formació és una inversió en el futur rendiment de l'empresa, i en resposta als requeriments de les diferents situacions i escenaris que demana l'economia global posam en marxa un programa de xerrades i tallers gratuïts dirigits a directius i que tendran una durada de 2 hores, d'11.30 a 13.30h.

El programa ha estat dissenyat amb la col·laboració de destacats ponents i empreses de consultoria especialitzada. Aquests tallers abordaran les temàtiques que més interessen actualment a directius i gerents de les pimes: estratègia d'empresa, estratègia digital, internacionalitació, finançament o gestió de recursos humans.


Programa


Una visió estratègica de la importància de treballar el Customer Experience INSCRIPCIÓ



Ponent: Carlos Iglesias, Soci fundador de Runroom, consultoria especialitzada en negoci digital
Data: 3 de juliol de 2018
Horari: d'11.30 a 13.30h
Lloc: Sala de Premsa. Conselleria de Treball, Comerç i Indústria.



 

Objectius

  • Disposar d’una noció tàctica de com dur a terme un projecte de millora de la CX
  • Analitzar les principals transformacions necessàries a nivell organitzatiu per afrontar el repte


Continguts

Avui dia vivim en un món on l’amplificació de les opinions dels nostres clients a través de les xarxes socials tenen el potencial per multiplicar les oportunitats de negoci o per provocar una crisi de reputació. El 95% dels clients comparteix una experiència amb altres persones. El 40% dels consumidors comença a comprar una nova marca per la reputació del seu servei al client. Un 85% pagaria un 25% més per assegurar-se una experiència de servei de client superior.
En aquesta jornada s’analitzaran els riscos i els problemes que la majoria d’empreses es troben en el camí, però també veurem eines i tàctiques necessàries per arrencar i governar el procés de transformació.